Main Pokemon Go Sampai Kena Langgar Kereta.




Trending sekarang ini bermain Pokemon Go App di Android dan iOS. Dulu kalau nak main game Pokemon ini dekat Gameboy je. Siapa-siapa yang ada Gameboy dulu tu kira kaya la. Budak-budak 90an je tahu macam mana dulu main game dengan Gameboy. Sekarang telefon pun dah boleh main macam-macam Game dah tak susah macam dulu lagi.

Kini game Pokemon ini banyak memperkatakan boleh mengkhayalkan manusia dengan mainan ini. Ada kejadian yang telah berlaku di luar negara. Semata-mata nak dapatkan haiwan pokemon tu. Sanggup menyeberang jalan hingga tidak menghiraukan kereta yang sedang lalu. Cuba tengok Video ini.


Video Credit to NowThis

Semoga rakyat Malaysia tidak la terpengaruh sampai macam ni sekali. Boleh membawa maut akibat bermain Game ini.

Beruang Manja - Kalau ye pun korang nak tangkap pokemon. Baling la phone korang. Ibarat "Pokeball".... Heeeeeee

Main Pokemon Go Sampai Kena Langgar Kereta. Main Pokemon Go Sampai Kena Langgar Kereta. Reviewed by Admin on 9:45:00 PG Rating: 5

Tiada ulasan:

Ad Home

Loading...
Dikuasakan oleh Blogger.