Che Ta Diganggu Pengkit


"Allah dah bagi kau jadi pompuan kau nak jadi jantan !!! Dah jadi jantan , kau kacau bini orang!!!! Kau naj jadi apa sebenaqnya????? Jadi syaiton ka????? . Kau dok bersayang-sayang dengan bini orang, muntah la dik!!!! Bulan-bulan posa ni muhasabah la diri !!!!. Naj jadi apa pun tak kisah la, jangan kacau hidup orang lain!!! Ini sebenarnya jalan terakhir yang saya terpaksa ambik diatas kedegilan kau!!! Pujuk tk makan saman, marah pun kau tak heran , ini ja makan kau bila aku terpaksa up gambaq muka ala2 jantan kau dik!. DELLADELLON."

Itu yang tertulis dalam laman Instagram Che Ta @rozitachewan1 . Rozita Che Wan berang dengan tindakan pengkit ini yang sering kali mengganggu beliau menerusi Instagram. Pada mulanya Che Ta tak hairan lah jika dia nak berborang kosong. Makin lama makin dia tunjuk kegatalan dia. Che Ta beranggapan pada bulan puasa ini mungkin ada niat yang baik untuk bermesra dengan peminat dia. Apabila menjadi makin teruk. Sampaikan sayang-sayang dipanggil oleh pengkit tersebut. Che Ta tak senang hati dengan kelakuan pengkit itu.



Che Ta telah memberi amaran kepada pengkit tersebut untuk tidak mesej dia lagi. Dan amaran tersebut telah tidak ambil peduli oleh pengkit itu. Che Ta dengan tidak rasa malu dan ingin melepas geram terhadap pengkit tersebut. Che Ta memuat naik gambar pengkit tersebut menerusi Instagram Che Ta dan memaki hamun pengkit tersebut.

Bagi Che Ta ini adalah langkah yang sepatutnya dia lakukan agar pengkit tersebut faham bahasa sedikit. Memberi pengajaran kepada pengkit tersebut supaya jangan ganggu hidup Che Ta lagi. 

Walau apapun, jangan sesekali ganggu sensitiviti artis diluar sana. Nak berkawan boleh. Meraka sangat baik hati untuk berkawan dengan semua perminat mereka. Nak ajar lepak minum dengan Aisyah pun tak ada masalah. Tapi kalau dah sampai macam ni artis mana boleh duduk buat bodoh je. Che Ta pun ada tanggungjawab lain nak buat lah. Tak hadap nak melayan pengkit atau hubungan songsang ni. Che Ta pun ada lelaki yang segak bergaya tau.
Che Ta Diganggu Pengkit Che Ta Diganggu Pengkit Reviewed by Beruang Viral on 4:44:00 PTG Rating: 5

Tiada ulasan:

Ad Home

Loading...
Dikuasakan oleh Blogger.